copywriter, reclame, campanie, texte site, print, publicitate

Stimabilul Brief

E puzderie de articole legate despre ce este un brief, ce conţine un brief, cum se scrie un brief, la ce e bun un brief, cine trebuie să redacteze un brief, cum vede clientul sau agenţia un brief. Mă rog, aţi prins ideea.

Multe resurse de acest fel şi chip sunt cumva repetitive. Adică da, primim cam aceeaşi lecţie, aceleaşi tips&tricks. E bine să trecem prin ele şi să le digerăm cu grijă. Cu toate acestea, ajungem la un punct critic: fie ni se pare că ştim totul despre un asemenea document (fals, fals, fals), fie nu reuşim să trecem mai departe de informaţiile pe care le avem la îndemână.

Bogdan Theodor Olteanu, Managing Director la agenţia BORŢUN●OLTEANU a oferit pe blog un exemplu de brief. Nu poate fi inclus în niciun tipar, poate doar cel al creativităţii şi al ineditului. Este scris de Mike Jagger, de la The Rolling Stones şi i se adresează rebelului Andy Warhol. Deşi nu respectă nicio regulă, brieful respectiv e extrem de inspiraţional.

Astăzi, chiar de 1 iunie, am dat peste o prezentare foarte faină, realizată de cei de la Twist Image. M-am chinuit să selectez doar un citat care mi-a plăcut mult de tot. Ăsta e: “Start with nothing and you get anything.”

Acordaţi câteva minute slide-urilor de mai jos şi spuneţi-mi dacă împărtăşiţi opinia agenţiei despre Stimabilul Brief.

Cine începe?

_______

Articol scris de Oana Filip

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply