copywriter, reclame, campanie, texte site, print, publicitate

Cannes Lions 2014 – Cyber Storytelling [Silver]

Continuăm lista câştigătorilor de la Cannes Lions 2014. Tot la Cyber, tot la Storytelling. De data asta, însă, au luat Silver.

Parcă-mi plac mai mult decât cele de la Gold (îi vezi aici)… Mai ales Killing Kennedy pentru storytelling and tech.

 

KILLING KENNEDY – NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL

Studiul de caz (click pe link repede, cât mai sunt active pe site) şi site-ul, neapărat: http://kennedyandoswald.com/. Cel de jos e doar unul dintre filmele incluse în site-ul documentar.

 

GOOGLE NIGHT WALK – GOOGLE

Studiul de caz  (click pe link repede, cât mai sunt active pe site) sau play la video-ul de mai jos.

 

IFWEMADEIT.COM – NEWCASTLE BROWN ALE (HEINEKEN)

Studiul de caz, site-ul campaniei neapărat: http://www.ifwemadeit.com/ şi spot-ul principal al campaniei, mai jos.

P.S.: Campania a luat Bronz şi la categoria Copy/Editorial.

Vezi şi câştigătorii de Gold şi Bronze.

You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Cannes Lions 2014 – Cyber Storytelling [Silver]”

  1. […] şi câştigătorii de Silver şi Bronze. Posted in Campanii « Minţi creative ale internetului bucureştean, Sector […]

  2. […] văzut pe câştigătorii de Gold şi Silver de la Cyber, Storytelling (click pe galben, dăh!), iar acum e rândul celor de […]

  3. […] văzut pe câştigătorii de Gold şi Silver de la Cyber, Storytelling (click pe galben, dăh!), iar acum e rândul celor de […]

Leave a Reply