copywriter, reclame, campanie, texte site, print, publicitate

Cannes Lions 2014 – Cyber Storytelling [Gold]

Orice publicitar de pe lumea asta are un vis: să câştige un Cannes. Orice copywriter de pe lumea asta are un vis: să câştige un Cannes la categoria Copy sau Storytelling.

Şi cum nu mai e un secret că eu lucrez în digital de multă vreme, mă uit şi eu cu invidie la câştigătorii de la Cannes Cyber Storytelling. Începem cu primii doi, premiaţi cu Gold:

 

THE SCARECROW – CHIPOTLE MEXICAN GRILL

Studiul de caz (click pe link repede, cât mai sunt active pe site) şi, mai jos, video-ul din campanie.

 

 

SOUND OF HONDA / AYRTON SENNA 1989 – HONDA MOTOR CO.

Studiul de caz – (click pe link repede, cât mai sunt active pe site) şi, mai jos, video-ul din campanie.

Vezi şi câştigătorii de Silver şi Bronze.

You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Cannes Lions 2014 – Cyber Storytelling [Gold]”

  1. […] plac mai mult decât cele de la Gold (îi vezi aici)… Mai ales Killing Kennedy pentru storytelling and […]

  2. […] văzut pe câştigătorii de Gold şi Silver de la Cyber, Storytelling (click pe galben, dăh!), iar acum e rândul celor de […]

Leave a Reply